Quad Camp Trip 2022.

Quad Camp Trip który odbył się w ostatni weekend wakacji to cudowne wspomnienia i atmosfera, która żyje we wszystkich uczestnikach do dziś. Dziękujemy wszystkim, którzy przybyli, jesteście wspaniali.

Camp zgromadził zupełnie nowe osoby, które też spotkały się pierwszy raz. Wszyscy się zintegrowali, wspierali, bawili i śmiali. Nam organizatorom naprawdę jest przyjemnie spotkać ludzi, którzy mają w sobie tyle pasji i radości z życia i co ważne są dla siebie życzliwi.

W piątek jak wszyscy się zjechali i rozbili swoje namioty pojechaliśmy na pobliską kopalnię trochę potrenować technikę jazdy po wytaśmowanej trasie. Następnie ruszyliśmy na nocną przejażdżkę zakończoną kolacją w restauracji w Bałtowie a po powrocie do bazy dłuuuugą integracją. Sobota rano budzi Nas słońce i powoli też wszyscy budzą się do życia. Regeneracyjne śniadanko i zbieramy się do wyjazdu. Dzisiejszy cel to Krzyż Topór, do którego docieramy po południu. Mocno zakurzeni idziemy zwiedzać ruiny zamku a następnie chwila odpoczynku na pobliskiej łące. Grupa jest zwarta i droga powrotna przebiega również bardzo sprawnie. Docieramy już pod wieczór do bazy, gdzie czeka na Nas kolacja i dalsza integracja do późna. Niedzielny poranek to kolejny dzień ze słońcem i super nastrojami. Część osób z dalszych rejonów powoli zbierają się w drogę powrotną a pozostali wyruszyli na tor skarbka sprawdzić swoje umiejętności na drapkach.

Dziękujemy jeszcze raz, że byliście z nami. Naładowaliście nas pozytywną energią i pomysłami.

Wielkie podziękowania dla PacoRacing za upominki dla uczestników oraz wsparcie techniczne w trakcie imprezy oraz dla Czesio Energy Drink za dostawę energetycznych napoi.